Zákaznická podpora kryptoburzy Poloniex nefunguje zrovna perfektně. Nestěžují si na ni jen obyčejní smrtelníci, ale třeba i Dan Bilzerian. A i když za část problémů může nadměrný zájem o krypto, požadavky klientů tyhle výmluvy nevyřeší. Jak tedy řešit nezodpovězené žádosti? Dle Louise Thomase máte vyhrožovat žalobou.
V květnu vyskočila cena Stellar Lumens (XLM) až desetinásobně. Jedním z investorů do této kryptoměny byl Louis Thomas. Ten si chtěl vybrat zisky (několik tisíc dolarů), jenže… Ono to nešlo.
Youtuber přispíval do (dnes již zrušeného) trollboxu, kontaktoval moderátory, několikrát poslal e-mail podpoře, ale pomoci se mu nedostalo.
Po 18 dnech ignorace zkusil Louis využít svého vlivu. O celé situaci tedy natočil video a zveřejnil ho na Youtube.
Avšak ani tato akce nepomohla.
A tak přišla na řadu další řada urgencí a vyčkávání, dokud nepřetekl pomyslný pohár trpělivosti:
Pokud se má situace nevyřeší do 48 hodin, budu nucen podniknout právní kroky.
A hle, problém byl (po 34 dnech) vyřešen.
Jak prosté, milý Watsone.
PS: Měli jste podobné problémy s altcoinovými burzami? Jak se vám povedlo situaci vyřešit?