Kryptoměny jsou pořád v jedné z prvních fází své existence. Spousta lidí o nich již slyšela a ráda by si i zainvestovala. Jenže… Mnoho jich neví, jak to vlastně udělat.
Pokud se mají virtuální měny rozšířit mezi výrazně větší počet uživatelů, pak se tato vzdělanostní bariéra musí prolomit:
“Představte si, že máte nějaký problém. V takovém případě musíte zamířit do sekce ‘často kladené dotazy’, kde strávíte nemalé množství času hledáním té správné odpovědi.”
“A co když ji nenaleznete? Pak vám zbývá už jen zaslání mailu zákaznické podpoře. Na odpověď si však počkáte. Někdy den, někdy i týden.”
Tak zní slova investičního rádce Ronnieho Moase. Ten kryptoburzám a kryptosměnárnám navrhuje nejen zlepšení mailové podpory, ale i zavedení podpory telefonické.
Návrh je to sice pěkný (a také konstruktivní a důležitý), ale (pravděpodobně) nereálný.
Vždyť altcoinové burzy nejsou připraveny ani na současné zákazníky. Kupříkladu Poloniex před pár měsíci informoval, že zpracovává 6krát více transakcí než na začátku roku, zatímco zájem o digitální měny na Bitstampu byl tak velký, až paralyzoval celý jejich systém.