Dan Bilzerian? Dennis Rodman? Floyd Mayweather? Ne. V posledních dnech kryptosvětem otřásla jiná celebrita – miliardářka Paris Hilton. Ta fanouškům na Twitteru (16,1 mil.), Facebooku (7,7 mil.) i Instagramu (7,4 mil.) oznámila, že se chystá zúčastnit ICO Lydianu. A není sama. Nějaký ten LydianCoin by si rád zakoupil i zakladatel TechCrunche – Michael Arrington.
Co je Lydian?
Kromě již existujícího marketingového cloudu (MonaLisa) chce Lydian nabídnout i dva nové projekty, jež se zaměří na zlepšení situace v prostředí online reklamy. MonaBrowse se vrhne na AdBlocky, zatímco MonaChain bude bojovat kupříkladu proti domain spoofingu či skrytým reklamám.
Nový ERC-20 token, který poběží na platformě Ethereum, bude chtít vybrat 100 milionů dolarů (skoro 2,2 miliard korun).
Kdo za tím stojí? Kontrčoverzní Gurbaksh Chahal. Ten sice vybudoval už 4 marketingové firmy, z nichž jednu (Blue Lithium) prodal Yahoo za 300 milionů dolarů. Z další společnosti (RadiumOne) ho všaj vyhodilo představenstvo – kvůli domácímu násilí.
Nyní šéfuje Gravity4, o jejíž produkty se celý projekt opírá:
“Na rozdíl od mnoha tokenů, které nabízejí pouze bílou knihu a modlitbu, poskytne Lydian token přístup k reálným a trhem otestovaným službám.”
Bílá kniha Lydian Coinu však není nezajímavá. Například slibuje, že vybrané finanční prostředky nepůjdou na vývoj Mona Browsu ani Mona Chainu. Podle názoru samoregulačního orgánu TXSRB to může být skvělá strategie pro “vyhnutí se” komisy pro cenné papíry (SEC).
A co Paris?
Nejstarší dcera Richarda a Kathy Hiltonových není ve světě kryptoměn nováčkem. Jak ukazuje Diana Biggs. Existuje nemalá šance, že známá blondýna, kterou živí především parfémy, znala Ethereum a jeho (bývalého) obchodního ředitela (Stephana Tuala) dříve než vy.
To all the haters, @ParisHilton actually knew what #ethereum was before most of you ??? pic.twitter.com/pKcDoUKZ13
— Diana Biggs (@DianacBiggs) September 4, 2017